A MAC (Make-up Art Cosmetics) méltán viselte a világ vezető professzionális sminkszakértője címet. A márka Kanadából indult hódító útjára, jó ideje pedig már az Estée Lauder csoport tagjaként áll a divat élén. Nemcsak a sminktermékek, de az egész cég atmoszférája lenyűgözött kezdetektől fogva, ahova nagy dolog volt bekerülni 2009-ben.
Folyamatos tréningeken vettünk részt, külföldi trénerektől tanultunk, a legújabb termékekkel és technikákkal elsőként ismerkedtünk meg, divatbemutatókon sminkeltünk. És tettük mindezt egy olyan sminkmárka égisze alatt, ami művészekkel és popdívákkal karöltve évtizedek óta világszinten diktálja a trendet.
A hétköznapok pedig megtanítottak mindenre. A MAC üzletpolitikája a folyamatos kommunikáción alapult. Szinte mindenkit leültettünk a sminkes székekre, aki betért hozzánk az üzletbe. Egész nap kérdeztünk, figyeltünk, ajánlottunk, alapozót, rúzst, púdert, pirosítót…., mindenkinek azt, amire szüksége volt és olyat, ami jól állt neki. Sokszor volt olyan nap, hogy 20-30 nő is megfordult a kezeim között.
És a csapat! Imádtam! Rengeteg közös élmény, sok közös siker. Egy igazi kreatív légkör volt, ahol mindenki profi sminkessé nőtte ki magát. Az újdonságokat és a legújabb trendeket magunkon mutattuk be. Havonta bemutatókat tartottunk az üzletben, ahol nemcsak a sminkünket, de a teljes megjelenésünket is az új kollekcióhoz igazítottuk. Minden reggel üzletnyitás előtt pedig fél órát csak arra szántunk, hogy az új termékekből egy fantasztikus sminket csináljunk magunknak. Ismertük a termékeket, tudtuk a technikákat, hitelesek voltunk! A mai napig szeretettel gondolok vissza ezekre az évekre.
Igen, valahogy így lehet megtanulni egy szakmát. Profi környezetben, az alapoktól kezdve, sok gyakorlással, míg ki nem alakítod a saját kis világod és meg nem találod önmagad benne.
Kép forrásmegjelölések: MAC Cosmetics store – https://www.vogue.it/en/beauty/beauty-news/2013/04/mac-store-rome-make-up-beauty-lash-bar